Friday 4 September 2009


Today I decided to write the post in polish

Mialam sen ostatnio ze on mnie zablokowal na msn, jego kolega mi mowil we snie "Tak Angelika on ma Ciebie dosc i Cie zablokowal na msn". Wiec dzisiaj postanowilam to sprawdzic i co sie okazalo? Tak zablokowal mnie, zabolalo bardzo i malo co sie nie roplakalam ale powiedzialm sobie juz dawno ze nie bede plakac przez niego i udalo mi sie powstrzymac lzy... po raz kolejny...
Wogole miewam dziwne sny i koszmary, ostatnio jak bylam w samochodzie z Natalia i Mackiem to mialam przeczucie ze cos zlego sie stanie i co, moja mama miala wypadek ale na szczescie nic jej ani Marlenie sie nie stalo... Zdalam sobie sprawe ze ja caly czas walcze z moimi myslami o nim i to mnie wykancza. Chyba sie poddam i tak nie mam nic do stracenia bo naprawde nic nie mam...Mala we mnie dziewczynka wola o pomoc...

No comments:

Post a Comment